Audit site-ul - studiu detaliat a structurii site-ului în ceea ce privește compatibilitatea acesteia cu motoarele de
căutare, în scopul funcțional relevant și apelul pentru utilizator. Auditul a site-ului este de a dezvolta recomandări de îmbunătățire, pregătirea terenului pentru promovarea în continuare căutare.
Audit site-ul poate rezolva următoarele probleme:
- determinarea numărului de potențiali consumatori de serviciile tale;
- determinarea nivelului de ergonomie și confort a site-ului pentru utilizator;
- detectarea erorilor în structura site-ului, care afectează în mod negativ "înțelegerea" de motoare de căutare;
- determinarea nivelului de concurență în segmentul dvs.;
- evaluarea tactici de marketing, efectuate sub pozitionarea site-ului dvs. în rețea.
Auditul site-ul include:
- inspecție site-ul pentru respectarea cerințelor de motoarele de căutare - un pagini antet compilate corect tag-uri necesare, etc.;
- detectarea erorilor care împiedică indexarea corectă a site-ului de către motoarele de căutare, agenții, determinarea cauzelor unei posibile interdicții sau filtru;
- analiză de conținut pe unicitatea site-ului și sunt relevante pentru stabilirea resurselor de tag-ul "descriere», calculul densității de cuvinte cheie pe paginile;
- elaborarea unui nucleu semantic - interogări pe care utilizatorii sunt în căutarea pentru servicii și produsele;
- determinarea indicelui de citare site-ul dvs. (TIC), corectitudinea link-uri externe către site-ul dvs.;
- identificarea funcționarea corectă a serverului HTTP, disponibilitatea personalizate on-line 404 de pagini;
- analiza comportamentul vizitatorilor despre site-ul tau: în cazul în care oamenii vin în, cum se comportă pe site-ul, ce pagini sunt vizitate cel mai des;
- comparații cu site-uri mai apropiați concurenți