Mulți dintre clienții noștri, care folosesc deja remarketing, a confirmat că nu este doar "cip la modă".
Remarketing - este un instrument de mare folosinta, care permite mult mai precise "cadă în public" și ca un mesaj publicitar in cazul in care acesta va fi primit cu cea mai mare eficiență.
Ce conduce la remarketing?
Segmentarea publicului
Imaginați-vă că aveți un site web, există două tipuri de vizitatori. O categorie studiaza catalog, de altă parte - se referă la serviciul companiei. În mod evident, mesajul publicitar pentru prima categorie de vizitatori va fi radical diferit de publicitate pentru al doilea grup. În primul rând vă va informa cu privire la noi produse, în al doilea rând - vorbesc despre serviciu. Mecanism de remarketing va identifica cu exactitate pe cei și altele, precum și pentru a rezolva problema de separare a canalelor media.
Înainte de a vinde și cross-selling
Un alt avantaj al remarketing - posibilitatea de a utiliza interes "fierbinte" pentru cumpărător la maxim. Ai prins vizitatorul în momentul achiziționării? Prinde-l și să ne spui că nu e cumparat toate! Asta e modul în care funcționează de remarketing: vom spune clientul tău ce altceva el poate obține de la tine.
Imaginii de marcă
Și cea mai ușoară, dar efectul necesar de fiecare companie - este de a îmbunătăți brand awareness. Logo-ul dvs. va continua pentru a prinde ochiul consumatorului, va crea o impresie pozitiva - el va vedea modul în care compania ii pasa de imaginea sa prin plasarea unei reclame în rețea.